Re: Ludzie !!! Przekonajcie mnie spowrotem do Netscapa

Autor: Jarosław Malina (jmalina_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 09:54:26 MET

Dariusz Owczarek <dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl> wrote in message
000201be19cb$5ef7b4a0$e6a5ccc2_at_pawe-...
>Cześć
>Początkowo na PC używałem Netscapa . Był fajny szybki ładnie wczytywał
>strony i miał tylko jedną niewielką wadę , w zasadzie niezauważalną nie
>obsługiwał wielu kont E-Mail. W momencie gdy założyłem sobuie 3 takie konta
>dla wygody niestety zostałem zmuszony do przejścia na "Jedynie słusznego
>IE4" i tak jest do dziś.
>Przekona mnie ktoś do Netscape ???? spowrotem???

Uwazam, ze IE4 jest lepszy (mowie o browserze WWW). Sam uzywam obydwoch ale
jak przyjdzie mi do wyboru, ktorego odpalic to czesciej wybieram IE4.
Powodem tego jest chyba lepsza ergonomia, coz dla wielkiego Billa pracuje
caly sztab ludzi odpowiedzialnych za ergonomie i wyglad. Jedynym mankamentem
jest to ze permanentie sie wiesza (glownie dlatego zainstalowalem
Netscape'a).
Outlooka mam z zestawu 5 beta i raczej na tego z Netscape'a sie nie
przesiade, ale kto wie moze za pare miesiecy bede spiewal inaczej.
Poczekajmy na Netscape'a 5.

Pozdrawiam...