Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 18:25:26 MET

On Mon, 23 Nov 1998 22:00:47 +0200, tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie
(Tomasz Łukaszewicz) wrote:

> Nie - seria p jest drozsza od b i lepsza. Samsung 500b ma plamke 0.28,
>a 500p bodajze 0.25, co zreszta na pierwszy rzut oka widac (mialem okazje
>porownywac te monitory). Skoro podoba Ci sie Samsung, to radze Ci sprawdzic
>jeszcze 500p.
Akurat wedlug cennika maja podobna cene, ale przy 500P jest napisane w
cenniku ze ma plamke .28 .. wiec nie wiem jak to z nim jest, bo jest
tylko w cenniku ... ten 500b jest w miare dobry i chyba go sobie
zostawie ... po za tym co mi sie jeszcze podoba to 3 lata gwarancji ..
500p nie ma i nie bedzie ... wiec raczej nie zobacze .... zostaje wiec
z 500b ...

> Na marginesie - porownujac monitory radze podlaczac je bezposrednio
>do karty graficznej. Czasem w sklepach wiele monitorow jest podlaczonych
>przez rozgaleziacz sygnalu do jednego komputera; takie porownania nie sa
>miarodajne.
Oczywiscie ... zawsze porownywalem podlaczone bezposrednio ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/