Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 21:00:47 MET

jozef_at_kki.net.pl (Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK) wrote:
>Samsung 500b
>Podobno to rozwiniecie modelu 500p, ale nie wiem

   Nie - seria p jest drozsza od b i lepsza. Samsung 500b ma plamke 0.28,
a 500p bodajze 0.25, co zreszta na pierwszy rzut oka widac (mialem okazje
porownywac te monitory). Skoro podoba Ci sie Samsung, to radze Ci sprawdzic
jeszcze 500p.
   Na marginesie - porownujac monitory radze podlaczac je bezposrednio
do karty graficznej. Czasem w sklepach wiele monitorow jest podlaczonych
przez rozgaleziacz sygnalu do jednego komputera; takie porownania nie sa
miarodajne.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''