Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 18:34:08 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Wlasnie - wszystko sie rozbija o kase. Stac kogos na swiezy chleb? Je
>swiezy. Nie stac? Je wczorajszy, w wydaniu ekstremalnym kradziony ze
>stolowki. Ciekawe, czy ktos pojdzie protestowac pod piekarnie, ze chleb
>jest za drogi, zamiast tego powinien byc miesieczny abonament na
>nieograniczona ilosc bulek w wysokosci max. 3zl /mies. , plus dostawa do
>domu...

Zapewniam Cie, ze jakby w Warszawie monopol na
chleb zlapala np. piekarnia wolska i wystawilaby cene
na 1 bochenek 15 zl to moge sobie dac lewe jajo odrabac,
ze ludzie by powstali :) i ich rozniesili.
W najlepszym wypadku zaczeliby sami piec chleb w domu
co jest wlasnie jakas forma strajku. Niestety w przypadku Internetu
podlaczenie modemu do rury kanalizacyjnej pod kiblem
w mieszkaniu nie zapewni mi transferu nawet 0.1kB/s

>...w zaleznosci od pogladow -"Naszym Dziennikiem" lub "Trybuna" ;)

A moze pakietem akcji tp.sa....?

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067