Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 16:35:56 MET

"roman_at_silesia.pik-net.pl" <romansilesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:
>Płacić sporo kasy, oglądać druty i cieszyć się tym, że na wsklęsłym ;-) ekranie
>ma się zniekształcenia większe niż dało się ustawić na starym Rubinie (kto
>jeszcze pamięta, jak się ustawiało w nim zbieżność dysnamiczną?)? Coś tu jest na
>głowie postawione.

   Tak - Twoja wypowiedz wyssana z palca: 1. uogolniasz dane o geometrii
jakiegos marnego (prawdopodobnie juz nie produkowanego) monitora SONY
na wszelkie mozliwe monitory oparte na trinitronach - takze te profesjonalne;
2. twierdzisz, jakoby wszystkie monitory oparte na trinitronach mialy
zbieznosc kolorow gorsza od telewizorow rubin.
   Proponuje nie kontynuowac dyskusji, bo do niczego ona nie prowadzi.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''