Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 18:34:07 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>To po ch.. uzywasz tego numeru?

Nie wiem po co on uzywa, ale ja z pewnoscia
nie po ch..ja bo wole kobiety ;) a powazniej
to jakie inne mamy wyjscie??? Lacze stale
za 800/miesiac? Chcac korzystac z Inetu,
przecietny uzytkownik Polsce jest skazany
na tepse :( (przynajmniej do 2002) i
co mam siedziec do tego czasu z morda
w kuble, bo ktos zainwestowal w akcje
tp.sa i mu torche ten protest nie na reke?

>Niby z jakiej okazji?

Nie pal glupa! Chyba wszyscy juz wiedza,
ze w tym roku Wigilia jest przesunieta z
24 na 1. Chyba nie bedziesz siedzial
przy kompie jak Mikolaj bedzie Ci wynosil
z drugiego pokoju sprzet RTV przez komin?

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067