Re: Jaki kontroler scsi?

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 22:33:09 MET

chmiel_at_ibmer.waw.pl napisał(a) w wiadomości:
<738ebh$4hm$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>On 1998-11-20
tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie(Tomasz=?ISO-8859-2?Q?=A3ukaszewi
>[]
>
>Zainstalowalem niedawno w serwerze NetWare 3.11
>kontroler 390F (dwusystemowy). Obsluguje jeden nowy dysk
>UW (4.3GB) i jeden stary SCSI-2 (1GB). Nie mialem zadnych klopotow
>z instalacja dostarczonych driver'ow do NetWare natomiast
>kontroler mial klopoty z ustawieniami starego dysku instalowanego
>pod innym kontrolerem (Future Domain) i wypisywal, ze dysk
>oczekuje innych ustawien niz CHS. Pomoglo zdjecie i zalozenie
>od nowa volumin'u pod NetWare'owym INSTALL'em.
>Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Tak to bywa
Ja swego czasu zlakomilem sie na stosunkowo tani kontroler DTC
z driverami a jakze do SCO.
Zagladam w dokumentacje a tu pisze tak mniej wiecej.
Instaluj SCO na standard dysk WD potem zamieszaj dyskietkami
wygeneruj N1 i N2 a potem instaluj na dysk SCSI i kontroler :))

Tak jakby nie mozna bylo od razu zrobic zrobic BTLD.
Zreszta i tak pozniej z nim byly jaja bodajze przy linkowaniu jadra
ale juz szczegolow nie pamietam .

I tak to jest z roznymi "markowymi" kontrolerami.

Podobna sytuacja z Compaqiem Proliant 800 SCSI UW i W95
driverki zainstalowane a jakze pod W95 chodza pieknie i co ?
proba wyjscia do dosa i zwis systemu.
(Idea byla taka SCO i partycja dos z W95)
Dzwonie wiec do supportu a gostek z usmiechem na paszczy rzecze :
cyt. To nie jest sprzet pod gowniany system :>
Zainstaluj pan NT nie bedzie problemu :)
Jakie mialem inne wyjscie ?

Kupujac Adapteca przynajmniej wiem za co place.

I to tyle z moich przykrych doswiadczen z kontrolerami SCSI
Reszta to same pozytywy :))

Pozdrawiam
Waldek