Re: FAT16>>FAT32 konwertować??

Autor: Paweł Słowik (slowik_at_shiptech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 22:39:16 MET

Zalezy jakie masz duze partycje i co na nich masz. (i zalezy czego uzywasz -
pewnie 98). Generalnie przy partycji 1024MB i duzej ilości plikow (np. gdy
jest to dysk z win, to mozesz starte miejsca wynikajaca z klasteringu
zmniejszyc nawet 10 razy). Generalnie warto. Co do wad, to musisz miec Winde
co najmniej OSR2 i nie uzywac zadnych starych programikow napisanych dla
fat16 np. Norton Disk Doctor - sa nowe i pod Winde.

Pozdrowka, Pawel S.