Re: Jaki kontroler scsi?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 22 Nov 1998 - 08:26:41 MET

On 1998-11-20 tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie(Tomasz=?ISO-8859-2?Q?=A3ukaszewi
cz?=) said:
>starczy 1 MB/s. Pod rekomendacja serii DC390 Tekrama sie podpisuje
>- znacznie tansze od np. Adapteca, a dzialaja nie gorzej i maja
>dobry support pod wszelkie systemy (np. Linux).

Zainstalowalem niedawno w serwerze NetWare 3.11
kontroler 390F (dwusystemowy). Obsluguje jeden nowy dysk
UW (4.3GB) i jeden stary SCSI-2 (1GB). Nie mialem zadnych klopotow
z instalacja dostarczonych driver'ow do NetWare natomiast
kontroler mial klopoty z ustawieniami starego dysku instalowanego
pod innym kontrolerem (Future Domain) i wypisywal, ze dysk
oczekuje innych ustawien niz CHS. Pomoglo zdjecie i zalozenie
od nowa volumin'u pod NetWare'owym INSTALL'em.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive