Re: Jaki kontroler scsi?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 24 Nov 1998 - 08:27:06 MET

On 1998-11-22 woczko_at_kki.net.pl said:
>I tak to jest z roznymi "markowymi" kontrolerami.
[]
>Dzwonie wiec do supportu a gostek z usmiechem na paszczy rzecze :
>cyt. To nie jest sprzet pod gowniany system :>
>Zainstaluj pan NT nie bedzie problemu :)
>Jakie mialem inne wyjscie ?
>Kupujac Adapteca przynajmniej wiem za co place.

Mam male doswiadczenie ze SCSI ale kolega opowiadal,
ze chcial przejsc z AHA1540 (na ISA) na SYMBIOS (PCI)
i niestety ten nowy nie widzial prawidlowo dyskow
zalozonych pod NetWare na starym i zostawil jak bylo ...
Z Future Domain nie mialem tego problemu przy przejsciu
na SYMBIOS.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive