Re: USR Robotics lepszy od Zoltrixa ?

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 22:33:13 MET

Marcin Witek napisał(a) w wiadomości:
<737lmf$5pe$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

> Heh, mam jeszcze gorsza linie, ale sytuacja identycznie taka sama:
> - modem Zoltrix 33600 laczy sie na 21600-33600 (zalezy od pogody,
> powaga)
> - medemy USR, jeden 14400 ( tak wiem :), oraz Sportster 56k laczyly sie
> na... 2400 bps ! (Tez powaga)
>
> No wiec poszedlem do sklepu i kupilem Zoltrixa 33600, w tej chwili mam
> 24000 bps, ale na dworze jest syf, tak ze w sumie norma :)

Nie komentuje powyzszego postu ale -
mam motorolki 3266 na dzierzawkach pracujace na 14400

Transfer jest podobny jak w najlepszych warunkach przy polaczeniu
z internetem na 33600.

Tak ze kolego predkosc polaczenia to jeszcze nie wszystko
Co z tego ze modem polaczy sie "wysoko" skoro bedzie ciagnal syf z lini
i powtarzal w nieskonczonosc pakiety (w duzym uproszczeniu)
Przyzwoite modemy potrafia w trakcie polaczenia sprawdzac warunki linii
i dostosowywac sie do niej bez zrywania polaczenia.

Wiec nie podniecaj sie sama szybkoscia polaczenia - sprawdz tez efektywny
transfer

Pozdrawiam
Waldek