Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 22:11:29 MET

Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

>i co jest złego w takich dyskusjach? od tego są właśnie między innymi
>te grupy :) złe jest to, że pojawiają się też (i to zarówno ze strony
>Przemola jak i twojej) - posty o typowo prywatnym charakterze - obrzucanie
>się wyzwiskami być może fajnie wygląda na forum publicznym, ale do tego
>służy email (albo jeszcze lepiej /dev/nul ;-)
>
>proszę was, abyście starali się walczyć argumentami, a nie wyzwiskami
>to świadczy także o was samych

Widze, ze mimo wszysko namawiasz do dalszej dyskusji
w tym watku, czyzbys chcial miec codziennie swieza porcje
wspanialej rozrywki NIC mi za to nie placac? Czy to aby nie
jest khem khem... (ktos Ci powie lepiej niz ja co ;)) czy moze
zaplacisz mi jak zaczniesz pracowac?

Ps.
;-))))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067