Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 00:13:22 MET

Marek Oberman wrote:
>Widze, ze mimo wszysko namawiasz do dalszej dyskusji
>w tym watku, czyzbys chcial miec codziennie swieza porcje
>wspanialej rozrywki NIC mi za to nie placac?

po pierwsze - za rozrywkę płacę (za każde 3 minuty ściągania),
po drugie - rozrywkę mam zapewnioną codziennie - grup jest sporo :-)

>Czy to aby nie
>jest khem khem... (ktos Ci powie lepiej niz ja co ;)) czy moze
>zaplacisz mi jak zaczniesz pracowac?

jak się nazywa ktoś kto za mile spędzony czas chce pieniędzy? ;)))

a tak BTW to słyszałem, że zainstalowałeś Linuxa.. no i widzisz, czym
się kończą takie długie dyskusje? ;) co najciekawsze - Przemol jest
na pl.comp.os.advocacy antylinuxowy :-) (czyli prawidłowo;)