Re: DVD+dekoder?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 22:12:34 MET

>Komputer bedzie Celeron 300A_at_450+Asus+i tu problem czy Riva TNT i dekoder
>czy bez dekodera czy moze jakas karta graficzna dekodujaca + Voodoo2 czy
>moze wasz wariant?

Pozytywne wyniki uzyskaliśmy na SiS 6326DVD + program PowerDVD (dodawany z
kartą, w sumie 155 pln, ten SiS posiada całkiem spore wsparcie - wychodzi
karta Diamonda na tym układzie) i Celeronie 300A, obraz tak samo płynny jak
na dekoderze sprzętowym Creativa, delikatne zwolnienia są widoczne jedynie w
przypadku szybko poruszającej się kamery lub szybkiego ruchu, z dalszej
odległości oglądania prawie nie widoczne. Testowane na DVD Creative'a 5x.
Wydaje się, że dużą rolę mają tu sterowniki Bus Master IDE. Lame na
www.dvd.info.pl testowali bez Bus Masteringu choć w instrukcjach do napędów
DVD (może nie mieli :) ) jest napisane, że nie włączony Bus Mastering może
powodować zrywanie płynności ... Program sprawował się bardzo dobrze
zapewniając wyższą jakość niż dekoder sprzętowy (na monitorze, TV Out nie
testowałem) - oczywiście są to subiektywne wrażenie, choć starałem się być
obiektywny :). Producent programu mówi o minimalnym procesorze jako
iP200MMX, producent karty iP233MMX a ja sądzę, że iPII 266 będzie akurat...

Cooger