Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 22:11:36 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <739hjm$ps5$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

>Przestałem kraść programy jeszcze zanim zdobyłem pracę...

Oooo to cos nowego znowu sie dowiadujemy ;>>
No, ale to raczej oczywisteee, przeciez podczas podrozy
do Stanow ciezko skombinowac jakas piracka
kopie, chocby w samolocie...
Bo to wlasnie okres podrozy okreslasz jako "zanim" ? ;)

>Ale jakiego czynu? Przecież to co robiłem przed 1994
>rokiem Kodeks nie ujmował w ramy kradzieży...
>W każdym bądź razie wcześniej ulegnie przedawnieniu
>niż Twój czyn KRADZIEŻY 3D Studio. :-)

Czyli jednak mamy szanse na spotkanie
w jednej celi? Przynajmniej nie bedzie
nudno, choc istnieje pewne niebezpieczenstwo
ze doloza mi wyrok za nieumyslne spowodowanie
smierci.. ;))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067