Do fachowców od Linuxa

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 00:02:54 MET

Przepraszam wszystkich, że nie ta grupa ale wiem, że pisze
tutaj dużo osób którzy używają systemu jaki podałem w nagłówku.
Mam takie pytania:
Na ostatniej płytce PCWK jest coś takiego jak S.u.S.E. Linux 5.3.
Jak czytałem o Linuxie to zawsze było albo o RedHat-cie albo
o Slackware. Co to jest za Linux na tej płytce i czy warto to próbować
instalować (chciałbym wreszcie zobaczyć jak działa ten zachwalany
przez niektórych system) ? Pytanie drugie ile miejsca na dysku to
zajmuje ? Chodzi mi o to, że na tej płytce ma to ponad 400 MB ale
domyślam się że pewnie jest tam sporo niepotrzebnych mi sterowników.
Mam całkowicie wolny dysk ale ma tylko 170 MB. Czy ten Linux
zmieści się na tym ? Czy może być tak, że na jednym dysku będzie Linux
a na drugim winda i czy jeżeli będę chciał to odinstalować będą jakieś
problemy ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl