Re: Do fachowców od Linuxa

Autor: Bartek Glosnicki (bartek_at_miramex.com.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 20:04:26 MET

On Fri, 20 Nov 1998, Grzegorz Gierlik wrote:
> Highlander <rhare_at_alpha.net.pl> wrote:

[ciach]

> U znajomego zainstalowałem Linux'a na 170MB, ale skorzystać z niego
> do pracy to już było trudno. Jeśli naprawdę chcesz zobaczyć jak się
> w Linuksie pracuję to przydałoby się więcej miejsca. Ja w domu mam
> 1GB i jest już trochę za mało wolnego miejsca.

To zalezy co kolega chce robic z tym Linuxem. Jesli tylko
poogladac to proponuje nie instalowac calej dystrybucji Linuxa.
W zamian mozna na FAT16,FAT32 zainstalowac sobie cos jak mini Linux.
A jest kilka takich mini dystrybucji np.Monkey Linux (wzorowany na
Slackware) ok. 14 MB, czy zipslack (to juz jest normalny "maly" slack)
ok. 70-100MB (zalezne ktora wersja)
Do kazdego z nich mozna sobie doinstalowac rozne rzeczy (np.X,gcc,manuale
przy czym w zipslacku gcc i manuale juz sa) bez najmniejszego problemu.
Sam proces instalacji ogranicza sie do rozpakowania archiwum.
Jesli chodzi o S.u.S.e to nie wiem ile to zajmuje ,bo nie widzialem (pelna
wersja ma bodajze 4 CD). Ja slackware 3.4 zainstlowalem na dysku 40 MB.

IMHO zadne.

jesli po polsku to proponuje http://www.jtz.org.pl

--
Pozdrawiam,