Re: monitor od maka

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 00:01:46 MET

Sergiusz Pawlowicz napisał(a) w wiadomości:
<72v6o0$lb7$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
>mam monitor od maka, piekny sliczny, ale chce podlaczyc go do peceta.
>idea dobra, tylko uniemozliwia mi to wtyczka jakas dziwna po stronie
>kompa.
Wtyczka O.K., tylko to gniazdo w blaszaku jakieś dziwne, SVGA czy jakoś tak
:-)
>czy ktos to trenowal?
Bez przejściówki ani rusz. Jeśli monitor nie tylko piękny śliczny ale i
nowy, to powinna być w pudle. Mnie zostało jeszcze kilka, ale w Warszawie.
We Wrocławiu mogą mieć np. w CCS-ie.

JoteR