Re: US Robotics - wielkie rozczarowanie

Autor: Krzysztof Pralat (optimum_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 15:50:34 MET

>Na poczatek zaznacze,ze jestem uzytkownikiem USR m + v.90. Chodzi u mnie
>juz 8 miesiecy i jestem bardzo zadowolony.
>Dziwie sie troche,ze wyglaszasz takie opinie (vide naglowek) po 5 godzinach
>uzytkowania modemu. Jest to bardzo niepowazne.To nawet jak na mysz zbyt malo
>czasu na test :)

Dlaczego niepowazne? Nie testujemy wina lecz modem. I kilkadziesiat
dokonanych polaczen z roznymi providerami pozwala wyrobic sobie zdanie nt.
modemu.

>Co do szybkosci wynegocjowanego polaczenia -to zalezy takze od modemu po
>drugiej stronie (i od Twojej centrali) . Nie mozesz jednak wyciagac wnioskow
>po jednym polaczeniu... Ja czasem lacze sie na 14400 ,zwykle 36888 ,a
>czasami na 40000 (zalezy od j.w.)
>USR jest bardzo odporny na kiepskie linie.Nie przypominam sobie zerwanego
>polaczenia itp.

USR testowany byl w tych samych warunkach w jakich pracowal Zoltrix. I
wypadl gorzej.

> [...]
>ma dnia ,zeby ktos nie zglaszal problemu z modemem tej firmy. Moze dlatego
>,ze wielu uzytkownikow je posiada ,pewnie takze ze wzgledu na cene. Polegam
>takze na opini ludzi ,ktorzy pracowali na USR'ach ,sciagajac stuff z
>zachodnich BBS'ow w czasach ,gdy Inet u nas byl w sferze marzen. USR
>RULEZ -brzmi ich odpowiedz.
>Nie twierdze przy tym ,ze USR to najlepszy modem na rynku-jednak pokaz mi
>lepszy...
>Ciekawe dlaczego przesiadles sie na USR'a jesli Zoltrix byl cool itd. ??

Poniewaz Zoltrixem laczylem sie na max 45.333, a dzieki opiniom m.in. z tej
grupy sadzilem naiwnie, ze USR pozwoli mi na laczenie sie przy 50000-56000.
Dotychczas max udalo mi sie 44000.

I ta cena. 2,5 raza drozszy od Zoltrixa. To wlasnie najbardziej boli.

Krzychu

BTW, jesli ktos jest chetny to moge go odsprzedac po cenie zakupu hurtowego
(gwarancja, faktura).