Re: US Robotics - wielkie rozczarowanie

Autor: Jacek_M (jackysky_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 13:55:01 MET

Krzysztof Pralat wrote in message
<002e01be125a$d3958260$85f9cdc3_at_ppp.ppp>...
>Wlasnie (od 5 godzin) przesiadlem sie z mojego Zoltrixa Spirit (V.90, HCF,
>PCI) na US Roboticsa 56K Voice zew. (fabrycznie V.90).
>Zoltrixem zazwyczaj laczylem sie na 45.333, USRowi udalo sie 44.000.
>Downloady przy obydwu modemach wypadly na podobnym poziomie. W ogole, po
>5ciu godzinach prob, postawil bym znak rownosci miedzy tymi modemami. W
>zasadzie mozna byloby sie nie czepiac, gdyby nie ceny (netto): 150 zl za
>Zoltrixa vs. 440 zl za USRa (a raczej 375 zl za wersje wew.). Lekka
>przesada.

Czesc !
Na poczatek zaznacze,ze jestem uzytkownikiem USR m + v.90. Chodzi u mnie
juz 8 miesiecy i jestem bardzo zadowolony.
Dziwie sie troche,ze wyglaszasz takie opinie (vide naglowek) po 5 godzinach
uzytkowania modemu. Jest to bardzo niepowazne.To nawet jak na mysz zbyt malo
czasu na test :)
Co do szybkosci wynegocjowanego polaczenia -to zalezy takze od modemu po
drugiej stronie (i od Twojej centrali) . Nie mozesz jednak wyciagac wnioskow
po jednym polaczeniu... Ja czasem lacze sie na 14400 ,zwykle 36888 ,a
czasami na 40000 (zalezy od j.w.)
USR jest bardzo odporny na kiepskie linie.Nie przypominam sobie zerwanego
polaczenia itp.
Co do jakosci Zoltrixa...nie pracowalem-nie wiem . Jednak czytam grupe i nie
ma dnia ,zeby ktos nie zglaszal problemu z modemem tej firmy. Moze dlatego
,ze wielu uzytkownikow je posiada ,pewnie takze ze wzgledu na cene. Polegam
takze na opini ludzi ,ktorzy pracowali na USR'ach ,sciagajac stuff z
zachodnich BBS'ow w czasach ,gdy Inet u nas byl w sferze marzen. USR
RULEZ -brzmi ich odpowiedz.
Nie twierdze przy tym ,ze USR to najlepszy modem na rynku-jednak pokaz mi
lepszy...
Ciekawe dlaczego przesiadles sie na USR'a jesli Zoltrix byl cool itd. ??

Pozdrawiam
Jacek