Re: US Robotics - wielkie rozczarowanie

Autor: moa (moa_at_z.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 22:30:41 MET

toc,

 18 Nov 1998 14:57:06 +0100, optimum_at_alpha.net.pl (Krzysztof Pralat) wystukalbyl:

>Dlaczego niepowazne? Nie testujemy wina lecz modem. I kilkadziesiat
>dokonanych polaczen z roznymi providerami pozwala wyrobic sobie zdanie nt.
>modemu.

kilkadziesiąt połączeń w ciągu 5 godzin. ciekawe.
a tak przy okazji to niektórzy używają różnych modemów już ponad 5 lat i
dalecy są od wystawiania tak kategorycznych sądów...

>Poniewaz Zoltrixem laczylem sie na max 45.333, a dzieki opiniom m.in. z tej
>grupy sadzilem naiwnie, ze USR pozwoli mi na laczenie sie przy 50000-56000.
>Dotychczas max udalo mi sie 44000.

akurat prędkość wynegocjowana niewiele znaczy. co z tego że pokaże ci
przy połączeniu 45k jak zaraz na skutek zbyt dużej stopy błędów spadnie
do 20-30k? fallback stosuje się już od bardzo dawna. zresztą to właśnie
usr'y pierwsze nie tylko potrafiły zmniejszyć, ale potem gdy warunki się
poprawiły, zwiększyć szybkość transmisji...

>I ta cena. 2,5 raza drozszy od Zoltrixa. To wlasnie najbardziej boli.

wiesz mercedes też jest dużo droższy od malucha.
a tak przy okazji to czy przypadkiem ten twój zoltrix nie był
softmodemem?

greetz,
        moa

--- GeeMail'98+ v0.931 (Y2K Compliant)