Re: US Robotics - wielkie rozczarowanie

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 01:39:15 MET

Mam USR-a 33.6. Nigdy nie polaczylem sie wolniej niz 31.2 (mam dobra,
nowa linie).
O jakosci tego sprzetu niech swiadczy taki prosty tescik. Mam na tej
samej linii podlaczony zwykly aparat(równolegle, nie przelotowo przez
modem). Po podniesieniu sluchawki w trakcie pracy (slychac w niej
bzyczenie) modem nie zrywa polaczenia. Ciekawe co na to Zoltrixy.
I w ogóle zero problemów z tym modemem. Jedynie do oprogramowania
móglbym miec zastrzezenia. QuickLink jest OK, ale brak mi paru
bajerków. Do nowych USR-ów jest chyba dolaczane inne, nieco lepsze
oprogramowanie.

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+