Re: US Robotics - wielkie rozczarowanie

Autor: Arnold Dziambor (ardo_at_key.net.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 22:21:51 MET

Witam !
W pełni popieram Twój wniosek. Mam obecnie identyczną sytuację.
Na mojej ( nieco zaszumionej ) linii łączyłem sie stabilnie Zoltrixem HCF
na 52000 ( 95%, reszta na 50667 ). Podjąłem próbę jego zmiany na USR
External 56K V.90 tylko ze względu na problemy z callbackiem.
I co się okazało - kilkadziesiąt połączeń pomiędzy 28000 - 32000 !
Podobno USR są świetne na kiepskich liniach...
Pisałem już na ten temat na grupę - może być to sprawa ograniczenia
mocy wyjściowej USR ( -10dB w/g normy USA) , ale różnica jest chyba zbyt duża.

P.S. Rok temu na tej samej linii był testowany USR Internal 33.6.
       W ogóle nie zobaczył centrali ( szum jest dość wyraźnie słyszalny )
        i został jako uszkodzony oddany do sklepu...

Arnold