Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 22:11:54 MET

Highlander napisał(a) w wiadomości:

>Tylko jest taka drobna różnica, że zarobki polskie różnią się
>cokolwiek od amerykańskich i niemieckich. To właśnie jest w Polsce
>ostatnio bardzo modne. Ceny na wszystko światowe tylko zarobkie
>polskie.

A w Burkina Faso zarobki sa ichniejsze. I co z tego - MS nie produkuje
swoich programow w Polsce, wiec koszty ma amerykanskie, a poza tym, gdyby
program anielskojezyczny kosztowalby mniej w Polsce, toby znalezli sie
madrzy, coby go reeksportowali.

>Ciekawy jestem skąd takie astronomiczne wyliczenie. Akurat nigdy nie

Z wypowiedzi szefa jednej z firm sprzedjacych. A ty uwazasz, ze
profesjonalne spolszcenie, to tylko przetlumaczenie napisow ? To cale
dostosowanie do miejscowych warunko, np. w edytorze tekstow, to sortowanie,
formaty daty, szablony i mnostwo innych. A help ? A w przypadku gierek rozne
odglosy, scenki filmowe i wiele innych.

Jacek