Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 22:19:32 MET

Piotr Kozłowski napisał(a) w wiadomości: ...
>A komu to rozwiązanie odpowiada ? Kupa osób nawet nie wie co kupuje -
>opamiętanie przychodzi gdy chcą coś zrobić w DOS czy innym systemie na
>tym sprzęciku. Oszczędność jest pozorna. Zapłacisz mniej za wykastrowany

Wiekszosc drukarek GDI ma dobra emulacje wydrukow z DOS-a ( z okienka
oczywiscie ). Poza tym trzeba wiedziec do czego sie kupuje. Do prac
biurowych Worda, Excela jest to wedlug mnie idealna propozycja. Drukowanie z
DOS-a jest zreszta utrudnione w wielu obecnych "normalnych" drukarek.

>- skanery podłączane do LPT

A kto w domu/malym biurze uzywa innych.

Jacek