Re: IBM DTTA 4,3GB,czy Seagate 4,5 Medalist Pro?

Autor: Jacek (MAXfigaro_at_promail.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 22:52:17 MET

On Mon, 16 Nov 1998 21:03:25 GMT, surger_at_priv.onet.pl (Juliusz
Kornaszewski) wrote:

>Czesc
>
>Chce kupic dysk.
>Wielkosc ok 4-5 Gb.Co byscie polecali.
>Mam na oku IBM DTTA.Kosztuje prawie tyle samo co Seagate Medalist Pro
>4,5gb,tyle ze seagate ma predkosc obrotowa 7200,a IBM 5400.Sam juz nie
>wiem co wybrac.Oba dyski kosztuja ok 780zl brutto.
>A moze polecacie cos innego?QUANTUMA EL,albo cos....?

Ja jestem sercem za IBM. W testach Seagate może wyjść trochę szybciej (tego
nie wiem na pewno), ale wszystko inne przemawia za IBM. Mam dyski obudwu
firm i IMHO Seagate suxx.
JK.

--
Pozdrowienia.
Usun MAX zanim odpowiesz lub uzyj adresu: figaro_at_promail.pl