Re: Czy ktoś zna dobrą półprofesjonalną drukarkę atramętową ???

Autor: Piotr (ipi_at_earthcorp.com)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 23:04:17 MET

> Dokładnie nie wiem, czy EPSON z serii Photo będzie odpowiednim kandydatem.
> Musiałbyś zorientować się jak wygląda sprawa z wydajnością tej drukarki i
> trwałością. Piszesz przecież, o drukowaniu w dziesiątkach egzemplarzy.
> Wiem jednak jedno: EPSON Stylus Photo daje rewelacyjną jakość zdjęć.
> Widziałem próbne wydruki i wyglądały lepiej niż zdjęcia...

Jezeli chodzi o naprawde duze ilosci drukow w kolorze powinien Pan sie zastanowc
nad drukarka profesjonalna (termotransferowa lub laserowa) powod jest prosty -
przy duzym obciazeniu koszty eksploatacji drukarek atramentowych staja sie
bardzo wysokie. Jesli zas mimo wszystko ilosc nie usprawiedliwia zakupu drukarki
w cenie rzedu 10000 - 15000zl i chodzi o druk na zwyklym papierze mozna
zastanowic sie nad drukarkami HP z technologia Photo Ret II - umozliwia ona
uzyskanie fotorealistycznego obrazu nawet na zwyklym papierze (dzieki uzyciu
bardzo malych kropelek atramentu, ktore mieszajac sie daja punkt w jednym z 256
kolorow bazowych), mogla by to byc np. drukarka HP DJ 890 CXI lub HP DJ 1120.
Jezeli jest Pan zainteresowany zakupem we Wroclawiu prosze o maila - przesle
ceny.

Pozdrawiam
Piotr Oleszkiewicz
Inter-Pi