Re: Czy ktoś zna dobrą półprofesjonalną drukarkę atramętową ???

Autor: Maciek Rokosz (macrok_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 23:51:09 MET

Kominek napisał(a) w wiadomości:
>Czy może ktoś z was używa drukarki umożliwiającej , drukarka ta powinła
>spełniać potrzeby biura małej lokalnej gazety jednak nie chodzi mi o druk
>numeru ale często robi się tu dużo różnych bardzo dziwnych rzeczy np. 100
>zaproszeń w kolorze , jakieś ładne ogłoszenia , sprawne nadruki np, herbu
>lub godła na koperty w dużych ilościach , drukowanie fotografii ale obok
>tekstu na papierze nie fotograficznym . Bardzo ważny jest kolor a kolorowa
>laserówka przewyższa nasze możliwości budżetowe , ostatnio widziałem
>ogłoszenia dotyczące drukarek Epsona Stylus z Photo Ex (A3)ceniacie ich
> [...]

Dokładnie nie wiem, czy EPSON z serii Photo będzie odpowiednim kandydatem.
Musiałbyś zorientować się jak wygląda sprawa z wydajnością tej drukarki i
trwałością. Piszesz przecież, o drukowaniu w dziesiątkach egzemplarzy.
Wiem jednak jedno: EPSON Stylus Photo daje rewelacyjną jakość zdjęć.
Widziałem próbne wydruki i wyglądały lepiej niż zdjęcia...

Pozdrawiam
Maciek
macrok_at_polbox.com