hasla serwisowe bios

Autor: Piotr Galuszkiewicz (piotrgal_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 23:11:48 MET

Chcialbym sie zapytac czy mozna jakos zablokowac te hasla w Biosie Awarda
albo je zmienic ? Ja rozumiem ze jak cos sie skopie to serwisant chce
"odzyskac komputer", ale do cholery te hasla wszyscy znaja !!
Jesli tego nie da sie zrobic to gotowy jestem zrobic tak:
Odczytac "image" biosu do pliku.
Pokopac i znalezc miejsce gdzie moze byc to haslo (gdzies na pewno jetzs
chocby zakodowane niwiem)
2. jakos je uszkodzic lub zamazac
3. Specjalnym programem zapisac to spowrotem do Biosu (Flash-writer)

Co myslicie o tym pomysle ?

Piotr