Re: Dysk HDD IBM

Autor: Jacek (MAXfigaro_at_promail.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 13:45:59 MET

On Sat, 14 Nov 1998 12:29:08 +0100, "Grzegorz Szyszło"
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>ja mam troche starszy model IBM-DAQA-33240 to jest 3.2GB.
>mimo to. kiedys ustawilem sobie w dosie konfig do jakiejs gry, bez
>smartdive.
>bo to byla taka durna gra :) skonczylem grac, zaczalem sprzatac na
>dysku.
>zastanawialem sie czemu dysk chodzi mi troche wolniej niz zwykle.
>
>normalny dysk, bez zaladowania smartdrive wlecze sie jak krowa. moj ibm
>bez smartdrive dziala niewiele wolniej niz z nim. nowsze dyski od mojego
>(moj ma juz ze dwa lata), dzialaja jeszcze lepiej :)
> [...]

To i ja się dołączę. Mam DTTA 8,4 GB i muszę powiedzieć, że gościom, którzy
u mnie byli i widzieli go w akcji, oczy wychodziły na wierzch. Nie należy
tylko spodziewać się zbyt wiele po czasie dostępu, bo mechaniki tak łatwo
oszukać się nie da.
JK.

--
Pozdrowienia.
Usun MAX zanim odpowiesz lub uzyj adresu: figaro_at_promail.pl