Re: Dysk HDD IBM

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 12:29:08 MET

DZiKU wrote:

> Andrew napisał(a) w wiadomości: <17o12.2484$oE.505959_at_news.tpnet.pl>...

> IMHO najlepszy dysk na swiecie, zapi*.* jak maly samolocik, a przy okazji
> cichusienki do tego stopnia, ze podlaczywszy go pierwszy raz myslalem, ze
> nie dziala - zadnego terkotania, szumu, nic...

> // DZiKU // ICQ# 21464007

ja mam troche starszy model IBM-DAQA-33240 to jest 3.2GB.
mimo to. kiedys ustawilem sobie w dosie konfig do jakiejs gry, bez
smartdive.
bo to byla taka durna gra :) skonczylem grac, zaczalem sprzatac na
dysku.
zastanawialem sie czemu dysk chodzi mi troche wolniej niz zwykle.

normalny dysk, bez zaladowania smartdrive wlecze sie jak krowa. moj ibm
bez smartdrive dziala niewiele wolniej niz z nim. nowsze dyski od mojego
(moj ma juz ze dwa lata), dzialaja jeszcze lepiej :)
do tej pory zaden seagate maxtor czy caviar mu nie skoczy.
jedynie quantumy, ale wylacznie w transferze szeregowym, ktory w
normalnej
pracy komputera praktycznie nie wystepuje.