Re: Dysk HDD IBM

Autor: DZiKU (kuba31_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 22:35:17 MET

Jacek "Figaro" Kosowski napisał(a) w wiadomości:
<364eec4b.3440179_at_news.tpsa.pl>...

[ciach!]

>To i ja się dołączę. Mam DTTA 8,4 GB i muszę powiedzieć, że gościom, którzy
>u mnie byli i widzieli go w akcji, oczy wychodziły na wierzch. Nie należy
>tylko spodziewać się zbyt wiele po czasie dostępu, bo mechaniki tak łatwo
>oszukać się nie da.

Ha, mam właśnie takiego od tygodnia! Przedtem był Quantum Fireball ST 3.2 ,
też w zasadzie szybki, ale jednak ten IBM wciąga go nosem na dzieńdobry.
I wszystkie inne dyski (oprócz SCSI) też.

Przepiękny dysk. Nawet WinZgroza zaczęła przyzwoicie chodzić...

--
pozdrawiam,
// DZiKU // ICQ# 21464007