Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 14:28:09 MET

Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<365663ed.18108398_at_news.lodz.pdi.net>...
<ciach>

Zaczyna mnie juz mierzic ta dyskusja - wybitnie OT ale nie lubie jak sie
pisze glupoty ...

> Chodzi właśnie o to, że dzięki opłacalności produkcji softu firm
> byłoby kilkanaście w każdej branży (lub kilka tam gdzie nakłady muszą
> być większe) i konkurowałyby cenami i jakością programów. Obecnie nie
> ma jak konkurować bo pirata ceną się nie przebije.

A na co pisalyby te programy ze sie tak spytam? Moze Ty juz nie pamietasz
czasow tzw. pionierskich kiedy kupowalo sie pierwsze mikrokomputery ale
zapewniam Cie ze kupowalo sie je glownie dlatego ze oprogramowanie bylo
"darmowe". Jesli nie jestes tego w stanie pojac to jest mi bardzo przykro.
Tomek ma racje - rozwoj rynku informatycznego w Polsce zawdzieczamy
niestety piractwu. Bez niego mikrokomputery bylyby rzadkoscia czego zdaje
sie nie chcesz zrozumiec

<ciach>
> Błędne założenie. Gdyby wszyscy kupowali legalny soft jego cena by
> spadła więc stać ich by było i na soft i na komputery.

I to jest wlasnie bledne zalozenie. Gdyby nie bylo "nielegalnego"
oprogramowania to komputery moglbys sobie pogladac w gazetach

> A wtedy można
> rozprowadzić dużo legalnych wersji edytora pisanego przez kilkanaście
> osób (jedna osoba czegoś takiego nie napisze).

Oj napisze, napisze. Edytor tekstu niekoniecznie oznacza Word'a - kto jak
kto ale programista powinien to wiedziec

> --
> Marcin Wieczorek ( T-1000 )

Pozdrowienia

Vindex