Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 20:45:45 MET

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomości: ...

>A co będzie, jeśli rzeczywiście świat się oburzy i zacznie TPSĘ
>piętnować?
>Otóż TEPSa może się zdenerwować i np. zlikwidować numer 0,202122.
>Tym bardziej, że AFAIK (ale mogę się mylić) w żadnym kraju w Europie
>czegoś takiego nie ma.

Ja tez bym wolal, zeby i u nas nie bylo. Po co mi darmowy
dostep jak mialbym dostep 24h/dobe za $35/ miesiac?
Moja znajoma siedzaca w NY ma cos takiego i dodtakowo
zalozyli jej do tego celu 2 linie telefoniczna.

>A oni (znaczy się TPSA) se mogą pomyśleć tak: no dobra, zarabiamy na
>tym "darmowym" numerze, ale z drugiej strony oni (modemowcy) wszyscy
>na nas psioczą, co nam stwarza fatalny image w dobie wchodzenia na
>giełdę; to może lepiej zlikwidować ten numer, zakładać kable (albo
>udostępniać numery dostępowe) tylko jak ktoś zapłaci za usługę -

Czytales prospekt emisyjny tp.sa? Tam jest tak pieknie
opisana sprawa i-netu, ze wycofanie sie z niego byloby
znacznie gorsze niz te psioczenia ktore mam nadzieje
dostana sie do mediow. Tak wiec nie moga sie zwyczajnie
wycofac w obecnej sytuacji.

>Poza tym sądzę, że Kartagina^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H, że skuteczność

Co ma do tego Kartagina? Chyba nie zalapalem
jesli to mialo byc cos smiesznego. :o))

--
Pozdrawiam
Marek Oberman