Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 19:33:11 MET

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości: ...
>Robson napisał(a) w wiadomości: <71q896$1hi$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>

>Maja ale jak sie przylaczy 80% internautow
>i jak pojdzie fama do gazet krajowych i
>w swiat o tym jak to polscy ineciarze
>sa gnebieni to juz nie beda nas mieli
>tak gleboko w dupie. Dobra antyreklama
>o zasiegu swiatowym (tak zeby bylu
>wzmianki o tym w zachodniej prasie i tV)
>potrafi zdzialac cuda, szczegolnie w
>momencie jak sie wchodzi na gielde....

A co będzie, jeśli rzeczywiście świat się oburzy i zacznie TPSĘ
piętnować?
Otóż TEPSa może się zdenerwować i np. zlikwidować numer 0,202122.
Tym bardziej, że AFAIK (ale mogę się mylić) w żadnym kraju w Europie
czegoś takiego nie ma.
A oni (znaczy się TPSA) se mogą pomyśleć tak: no dobra, zarabiamy na
tym "darmowym" numerze, ale z drugiej strony oni (modemowcy) wszyscy
na nas psioczą, co nam stwarza fatalny image w dobie wchodzenia na
giełdę; to może lepiej zlikwidować ten numer, zakładać kable (albo
udostępniać numery dostępowe) tylko jak ktoś zapłaci za usługę -
domowi modemowcy pieniędzy nie mają, więc nie wykupią,
wykupią natomiast firmy, które mają pieniądze, a one nie
pozwolą swoim pracownikom na robienie takich głupot, jak
jakieś protesty. A modemowcy będą mogli sobie dalej
protestować np. wysyłając pocztówki z opisami swej
ciężkiej sytuacji do zachodnich agencji pracowych.

I co wtedy?

Poza tym sądzę, że Kartagina^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H, że skuteczność
takiego protestu będzie mała.

I tym pesymistycznym akcentem...

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl