Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 16:30:48 MET

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości: ...
>Co ma do tego Kartagina? Chyba nie zalapalem
>jesli to mialo byc cos smiesznego. :o))

Miało, miało. Jak zacząłem pisać to "Poza tym sądzę",
to tak mi się skojarzyło. Sorki jeśli nie mam poczucia
humoru ;-)

A jeszcze jedno:
ktoś pisał, że dochody TPSY z 0,202122 to 0,8% jej
dochodu.
Czyli jeśli przez 1 dzień nie będziemy korzystać, to
będzie ok. 0,2 promille (czyli 2*E-5) dochodu rocznego.
Wydaje mi się, że to niedużo :-(

A tak w ogóle to popieram, tylko wątpię w skuteczność.
Choć przyznaję, że smuci mnie ta forma protestu, bo
zwykle łatwiej mi się dodzwonić do TPSY niż do naszego
providera i transfery też jakby wyższe.

No chyba, że w ramach protestu mam w ogóle nie używać
łącz TPSA. Jeśli tak, no to się podporządkuję, ale
będzie mi smutno.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl