Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 00:02:30 MET

Marek Oberman wrote in message ...
>Ja tez bym wolal, zeby i u nas nie bylo. Po co mi darmowy
>dostep jak mialbym dostep 24h/dobe za $35/ miesiac?
>Moja znajoma siedzaca w NY ma cos takiego i dodtakowo
>zalozyli jej do tego celu 2 linie telefoniczna.
>--
>Pozdrawiam
>Marek Oberman
>E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
> WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
> SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
> http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067

To znaczy, ze Twoja znajoma niezle orzneli - pewnie shit AOL. Ze tez nie
mogla sie dowiedziec.

Ja tez mam druga linie, ktora trzeba bylo zakladac OSOBNO dzwoniac do
BellAtlantic'a i placilem tez osobno - $80.
lub $170 jesli nie ma wolnego przylacza w budynku, wlasnie
BellAtlantic'owi - nowojorskiej kompanii telefonicznej.

Ja siedze na Prodigy i place $14.95 miesiecznie za:

*nieograniczony dostep v.90 24h na dobe
*konto pocztowe z 10MB miejsca
*miejsce na serwerze WWW 2MB na wlasna strone

I uwazam, ze sie oplaca. A nie $35 - no chyba ze to EarthLink, ale dziwne
troche, teraz przeciez wszyscy
maja najwyzej $19.95 za monthly unlimited plan.

Big pozdr00vkaz
Xylodius