Re: Riva TNT - testy fachowe :)

Autor: sumas_at_my-dejanews.com
Data: Fri 06 Nov 1998 - 02:19:13 MET

Jesli mozna sie wtracic, to ja sie pisze (na te 10-15 pln), ale czy mozna
zagwarantować aktualnosc takiego pisma, na dobra sprawe musialby to byc
dziennik, codziennik. Bo szlag mnie trafil jak w inecie trabili o TNT z pół
roku wczesniej, a ja juz taki napalony kupilem TNT, ledwo sie pojawila na
gieldzie, a tu co, Chip10/98 - slowa o nim, PCWK 10/98 to samo, dobra
poczekam (dlugi cykl wydawniczy -mysle), nr11/98Chip - nie ma!!! w PCWK11/98
nawet testy kart graficznych, ale bez TNT !!! No to juz mniejsza o ich
fachowosc, ale o ich o aktualnosc !!! Moim zdaniem, pisma umierajš smiercia
naturalna juz teraz. Zostaje Inet, a serwis news'y i to polskie juz sa,
(mniejsza o ich jakosc - to poczatki) ale IMHO to jest przyszlosc (jedyna?)
pozdrowienia sumas