Re: Riva TNT - testy fachowe :)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:25:13 MET

On Fri, 06 Nov 1998 01:19:13 GMT, sumas_at_my-dejanews.com wrote:

>Jesli mozna sie wtracic, to ja sie pisze (na te 10-15 pln), ale czy mozna
>zagwarantować aktualnosc takiego pisma, na dobra sprawe musialby to byc
>dziennik, codziennik

Dlatego wlasnie sadze ze wydawanie takiej gazetki w html'u byloby
znacznie korzystniejsze. Na dziennik to ja raczej nie liczylbym :) Juz
tygodnik bedzie dla mnie baardzo duzym obciazeniem a co tu mowic o
dzienniku :)

>. Bo szlag mnie trafil jak w inecie trabili o TNT z pół
>roku wczesniej, a ja juz taki napalony kupilem TNT, ledwo sie pojawila na
>gieldzie, a tu co, Chip10/98 - slowa o nim, PCWK 10/98 to samo, dobra
>poczekam (dlugi cykl wydawniczy -mysle), nr11/98Chip - nie ma!!! w PCWK11/98
>nawet testy kart graficznych, ale bez TNT !!! No to juz mniejsza o ich
>fachowosc, ale o ich o aktualnosc !!!

Tu nie ma sie czemu dziwic - istnieje cos takiego jak cykl wydawniczy.
Numer musi trafic do skladu duuuzo wczesniej niz pokaze sie w kioskach
wiec o jakiejkolwiek aktualnosci trudno tu mowic. Wymagaloby to
wykonywania testow dwa miesiace wczesniej czyli na starych
sterownikach co mogloby bardzo zle wplynac na wyniki testow

> Moim zdaniem, pisma umierajš smiercia
>naturalna juz teraz. Zostaje Inet, a serwis news'y i to polskie juz sa,
>(mniejsza o ich jakosc - to poczatki) ale IMHO to jest przyszlosc (jedyna?)

Przyszlosc ale niekoniecznie u nas. W warunkach polskich internet jest
jednak luksusem - ile osob wogole nie ma telefonu? BTW Cooger mial
czesciowo racje - sponsorow wystarczy poszukac (dzieki Piotrku :)

>pozdrowienia sumas

Pozdrowienia

Vindex