Re: Riva TNT - testy fachowe :)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 21:06:28 MET

On Thu, 05 Nov 1998 19:26:15 GMT, "Cooger" <squadaq_at_box43.gnet.pl>
wrote:

<ciach>
>Cóz jak sie chce to sie wszystko da zrobic, wystarczy zainteresowac tylko
>odpowiednie osoby ...

Zakladajac ze takie osoby sa i ze sie do nich dotrze :) Ale juz sie
zaczalem starac przynajmniej o sprzet do testow i strone www wiec moz
nie bedzie zle :)

>W naszym smiesznym kraju nie ma aktualnie _ZADNEJ_ polskiej
>gazety/czasopisma które pisze w sposób _FACHOWY_ o sprzecie dla PC (myle sie
>?)

Niestety nie mylisz sie ...

> a jakas by sie przydala wreszcie (nie kazdy ma czas i pieniadze aby
>siedziec NON STOP w inecie, glównie na poszukiwaniu a nie czytaniu
>informacji ..., no dla niektórych bariera jest równiez jezyk ...). Cóz co
>duzo pisac ... w koncu w jakis automagiczny sposób klientów znajduja rózne
>czasopisma o wcale nie najnizszych cenach ... (np. HIFI i muzyka - 7,90,
>MiM - 6,90 (chyba - nie mam pod reka).

No coz - w porownaniu do tzw. "gazet komputerowych" to sa niskie ceny.
Popatrz sie chocby na cene Chip'a, PC Magazine czy innych. Fachowe
pisma mozna znalezc wsrod zagranicznych pozycji tyle ze tam jest
bariera jezykowa i _bardzo_ wysoka cena (ok. 40zl)

> Wydaje mi sie, ze znalazlo by sie
>wielu chetnych którzy bez oporów wyrzucili by nawet 10-15 pln za fachowa
>gazete (cena bez CD). Ja juz sie pisze :)

Problem w tym ilu byloby takich chetnych. 1000? 2000? Biorac pod uwage
tak male zainteresowanie watpie czy kiedykolwiek ktos zdecyduje sie na
wydawanie gazety fachowej. Zawsze mozna wypuscic tytul dla
poczatkujacych i miec 10 razy wiecej czytelnikow ...

>Cooger

Pozdrowienia

Vindex