Re: Riva TNT - testy fachowe :)

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:24:13 MET

>Jesli mozna sie wtracic,
można ;)
>to ja sie pisze (na te 10-15 pln), ale czy mozna
>zagwarantować aktualnosc takiego pisma, na dobra sprawe musialby to byc
>dziennik, codziennik.
Dwutygodnik z krótkim cyklem wydawniczym - dlatego pismo musi być absolutnie
niezależne i pracować w oparciu o małą redakcję ... i duże labolatorium ;)

>Bo szlag mnie trafil jak w inecie trabili o TNT z pół
>roku wczesniej, a ja juz taki napalony kupilem TNT, ledwo sie pojawila na
>gieldzie, a tu co, Chip10/98 - slowa o nim, PCWK 10/98 to samo, dobra
>poczekam (dlugi cykl wydawniczy -mysle), nr11/98Chip - nie ma!!! w
PCWK11/98
>nawet testy kart graficznych, ale bez TNT !!! No to juz mniejsza o ich

i pewnie w PCWK napisano że karta w cenie xxx$ do kupienie w firmie
.......... NY ...... Avenue 14786?

>fachowosc, ale o ich o aktualnosc !!! Moim zdaniem, pisma umierajš smiercia
>naturalna juz teraz. Zostaje Inet, a serwis news'y i to polskie juz sa,
>(mniejsza o ich jakosc - to poczatki) ale IMHO to jest przyszlosc (jedyna?)

Inet nie jest rozwiązaniem dla wszystkich - pomijając koszty (taka gazeta za
15 pln to 15/4,60 = 3,2 h w Inecie (przez TPSA) czyli jest ona cholernie
tania !!!) zostaje jeszcze kwestia czasu spędzonego na wyszukiwaniu różnych
informacji ... (hehe czytaliście może "Pieprzony los kataryniarza" ? -
niedługo taki zawód może stać się faktem ...), bo oczywiście serwisy
wszystkiego nie podają na tacy ...

Cooger