Re: Odp: Re: Czy dysk mozna zamontowac do gory nogami ?

Autor: Jakub Szwajka (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 20:56:25 MET

ludzie ale wy jestescie dziwni:)
ja co jakies 2 tygodnie mam dysk w innej pozycji (najczesciej po
prostu w rece), czasami w czasie pracy rekami sie wygnie i z
pionu robi sie skos albo poziom i nic sie nie dzieje!
nie wiem skad sie wziely takie pogloski, ze praac dysku opiera
sie na grawitacji:)
szajbus

... In God we trust and the rest we monitor and photograph ...
... Jakub Szwajka jszwaj_at_sgh.waw.pl ...