Re: Riva TNT - testy fachowe :)

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 20:26:15 MET

>Zaczerwienilem sie jak panienka :)))) A tak powaznie - to nie jest
>takie proste. Wydawanie gazety to duze pieniadze - bez tego nie ma co
>o tym myslec. To rowniez duzo obowiazkow - IMHO zbyt duzo jak na jedna
>osobe. Bez watpienia milo byloby miec fundusze na czesci do testow i
>wiekszy dostep do nich ale z tym to ja szaraczek musze sie pogodzic :)
>Niestety w naszych warunkach strony typu Toma czy Ananda sa raczej nie
>do zrealizowania - bo ktoz je bedzie sponsorowal? A moze sie myle i
>znajdzie sie jakis hojny sponsor? :)))) Milo mi ze ktos te moje
> [...]
Cóz jak sie chce to sie wszystko da zrobic, wystarczy zainteresowac tylko
odpowiednie osoby ...
W naszym smiesznym kraju nie ma aktualnie _ZADNEJ_ polskiej
gazety/czasopisma które pisze w sposób _FACHOWY_ o sprzecie dla PC (myle sie
?) a jakas by sie przydala wreszcie (nie kazdy ma czas i pieniadze aby
siedziec NON STOP w inecie, glównie na poszukiwaniu a nie czytaniu
informacji ..., no dla niektórych bariera jest równiez jezyk ...). Cóz co
duzo pisac ... w koncu w jakis automagiczny sposób klientów znajduja rózne
czasopisma o wcale nie najnizszych cenach ... (np. HIFI i muzyka - 7,90,
MiM - 6,90 (chyba - nie mam pod reka). Wydaje mi sie, ze znalazlo by sie
wielu chetnych którzy bez oporów wyrzucili by nawet 10-15 pln za fachowa
gazete (cena bez CD). Ja juz sie pisze :)

Cooger