Re: Riva TNT - testy fachowe :)

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:24:12 MET

>Niestety nie mylisz sie ...

cóz :(

>No coz - w porownaniu do tzw. "gazet komputerowych" to sa niskie ceny.
>Popatrz sie chocby na cene Chip'a, PC Magazine czy innych. Fachowe
>pisma mozna znalezc wsrod zagranicznych pozycji tyle ze tam jest
>bariera jezykowa i _bardzo_ wysoka cena (ok. 40zl)

hehe a widziales kiedys MiM-a ? On jest drukowany na paierze ... prawie
toaletowym ...
Do wiekszosci magazynów komputerowych dodawane sa tez 2CD (3 zl ?) które
uwazam za troche zbedne - wystarczylby 1 na 3 miesiace ...
Cene mozna ustawic w zjadliwy sposób ... a co do maniaków - dla nich cena
nie gra roli (w rozsadnych granicach).

BTW gdzie w polsce mozna kupic C't ?

>Problem w tym ilu byloby takich chetnych. 1000? 2000? Biorac pod uwage
>tak male zainteresowanie watpie czy kiedykolwiek ktos zdecyduje sie na
>wydawanie gazety fachowej. Zawsze mozna wypuscic tytul dla
>poczatkujacych i miec 10 razy wiecej czytelnikow ...

oj byloby troche ... próbowalem ustalic naklad MiM-a i HIFI ale nie podali
tego w stopce, a glupio tak dzwonic i pytac "ile panstwo maja nakladu bo
zastanawiam sie czy to sie panstwu oplaca ?!!!" Z tego wynika, ze pewnie
taki naklad nie jest wysoki ?

Co do chetnych oj pewnie byloby wiecej (porównaj z iloscia firm
komputerowych w kraju). Sadze, ze bardziej rozsadne firmy/sklepy zdecydowaly
sie na prenumerate od reki (koszt powiedzmy 12m-cy x 15 pln=180 pln jest
przeciez zaden ...).
Co do wydawcy ... jako wydawca HIFI figuruje ... HIFI i muzyka sp. z o.o.
czyli samemu tez mozna ...

A co do gazet dla poczatkujacych i "srednio zaawansowanych (tfuj) " ....
tego juz jest za duzo ... (chociaz pewnie gdyby reaktywowac Bajtka to tez by
zrobil niezly biznes ...)

Cooger