Re: monitor 17

Autor: Blah...Blah (piotrl_at_vadim.com.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 15:36:04 MET DST

"Bracie Picie",
nie wiem czy wiesz że ADI 5G juz w grudniu 1996 zdobyło CHIP-Tipa. Może
dlatego go kupiłeś..Ale w tej chwili możesz dołożyć 150 zł do aktualnej ceny
5G i kupić rewelacyjny monitor ADI 5GT z kineskopem Trinitrona bez
zawracania sobie głowy jakąś kaszanką typu Viewsonic.
Co firma to firma !!!

i odpowiedź dla Łukaszka:
nie wiem co to jest Grafinet, ale najwyraźniej nie czytasz specjalistycznej
prasy, jeśli twierdzisz że ADI nie można kupić. wystarczy zajrzeć do CHIP-a
lub Pc Worlda.

Pozdrawiam,
Piotr