Re: monitor 17

Autor: Piotr Sawicki (bratpit_at_mkr.net.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 18:05:22 MET DST

Blah...Blah wrote:

> "Bracie Picie",
> nie wiem czy wiesz że ADI 5G juz w grudniu 1996 zdobyło CHIP-Tipa. Może
> dlatego go kupiłeś..

Nie wiedzialem o tym - staralem sie wybrac monitor, ktory bedzie mial
jak najlepsze parametry.

>Ale w tej chwili możesz dołożyć 150 zł do aktualnej ceny
> 5G i kupić rewelacyjny monitor ADI 5GT z kineskopem Trinitrona

A jaka jest aktualna cena 5G lub ile kosztuje 5GT? Masz moze ten
monitor?

> bez
> zawracania sobie głowy jakąś kaszanką typu Viewsonic.
> Co firma to firma !!!

Porownywalem jakosc obrazu na monitorach ViewSonic oraz ADI, i
twierdze, ze jednak ViewSonic jest lepszy. Ale o tym mozna by dlugo
dyskutowac...

--
Brat Pit, 2:484/2.33
bratpit_at_mkr.net.pl