Re: monitor 17 a brudne zagrania panow z vadim.com.pl

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 22:25:04 MET DST

Blah...Blah wrote in message <35b498f4.0_at_195.164.52.1>...

>"Bracie Picie",
>nie wiem czy wiesz że ADI 5G juz w grudniu 1996 zdobyło CHIP-Tipa. Może
>dlatego go kupiłeś..Ale w tej chwili możesz dołożyć 150 zł do aktualnej
ceny
>5G i kupić rewelacyjny monitor ADI 5GT z kineskopem Trinitrona bez
>zawracania sobie głowy jakąś kaszanką typu Viewsonic.
>Co firma to firma !!!
>
>i odpowiedź dla Łukaszka:
>nie wiem co to jest Grafinet, ale najwyraźniej nie czytasz specjalistycznej
>prasy, jeśli twierdzisz że ADI nie można kupić. wystarczy zajrzeć do CHIP-a
> [...]

Szanowni grupowicze!

Nie wiem, czy zauwazyliscie, ze od jakiegos czasu na grupie pojawiaja sie
postingi panow Blah...Blah (piotrl_at_vadim.com.pl) i Zbigniewa Kotkowiaka
(zbyszek_at_vadim.com.pl) w watkach dotyczacych monitorow. Te posty sa
wszystkie na jedno kopyto - na dowolne pytanie zwiazane z monitorami pada
odpowiedz "kup rewelacyjny monitor ADI".

Wnikliwym szperaczom polecam watki "Reset monitora CTX 1569", "Szukam
schematu monitora", "Monitor 15'' - jaki wybrac?", "Monitor 15' - co wybrac"
i ten oczywiscie. Odpowiedzi sa udzielane w tonie pouczajaco-pogardliwym i
wydaja sie byc proba nachalnej promocji monitorow ADI (m.in. sugeruja, ze sa
one lepsze od drozszych modeli Viewsonica...ROTFL).

Podsumowujac, na grupie pl.comp.pecet firma z domeny vadim.com.pl (a raczej
dwoch jej pracownikow) uprawia dosc brudna praktyke ukrytego reklamowania
jednej marki monitorow. Zgadnijcie, co m.in. rozprowadza firma Vadim? Nagrod
za domyslnosc nie bedzie ;)

Co sadzicie o takich metodach promocji produktu i takich metodach zwracania
sie do przedmowcow (np. Lukasza - patrzcie cytowany posting)? Ja osobiscie
do monitora ADI sie juz chyba nie zblize...

DISCLAIMER: nie zajmuje sie sprzedaza, promocja, produkcja czy serwisem
jakichkolwiek monitorow jakiejkolwiek firmy. Firma Vadim na odcisk mi
wczesniej nie nastapila. Jestem skromnym studentem filologii angielskiej (i
od tego roku informatyki)

Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk
chocim_at_ceti.com.pl

PS. Sorry za dlugi posting, ale sie wkur^H^Hzylem...

PS.2. Kopia idzie do pana Blah...Blah