Re: monitor 17

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 08:35:18 MET DST

On Tue, 21 Jul 1998 15:36:04 +0200, "Blah...Blah"
<piotrl_at_vadim.com.pl> wrote:

>"Bracie Picie",
>nie wiem czy wiesz że ADI 5G juz w grudniu 1996 zdobyło CHIP-Tipa. Może
>dlatego go kupiłeś..Ale w tej chwili możesz dołożyć 150 zł do aktualnej ceny
>5G i kupić rewelacyjny monitor ADI 5GT z kineskopem Trinitrona bez
>zawracania sobie głowy jakąś kaszanką typu Viewsonic.
>Co firma to firma !!!

ROTFL. Ty chyba ViewSonic'a na oczy nie widziales. Panowie z fimy
"Vadim" - dajcie sobie spokoj. Ja rozumiem ze ADI kiepsko sie
sprzedaje ale to nie jest grupa pl.rec.reklama.vadim

>i odpowiedź dla Łukaszka:
>nie wiem co to jest Grafinet, ale najwyraźniej nie czytasz specjalistycznej
>prasy, jeśli twierdzisz że ADI nie można kupić. wystarczy zajrzeć do CHIP-a
>lub Pc Worlda.

ROTFL. Od kiedy to CHIP czy PCWORLD sa fachowa prasa? Jesli jest to
dla Ciebie szczyt fachowosci to wspolczuje klientom. Pomiedzy
reklamami w prasie a dostepnoscia na rynku jest duuuuuuuuza przepasc.

>Pozdrawiam,
>Piotr

Pozdrowienia

Vindex