Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Remi (jabucwol_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 09:49:51 MET DST

Waldemar Mielczarek wrote:

> Jak w subjectie i to w Toruniu....
> Wrocilem dzis z Torunia i jest to chyba miasto marzen kazdego z nas ;))))
> Wyobrazcie sobie budke telefoniczna na kazdym rogu..czasem nawet dwie...no
> moze nie to jest najciekawsze...
> Wyobrazcie sobie ze tam dzialaja dwie firmy Telekomunikacja Polska S.A ktora
> wszyscy znamy i ***** (tu wpisac odpowiednie i obelzywe slowa) oraz
> Netia...nowa codowna konkurencja dla molocha...
> W Toruniu promocyjnie do konca roku wszystkie polaczenia miejscowe wewnatrz
> sieci NETII sa ...BEZPLATNE !!!

Poczekaj wiec do czasu az Netia zdobedzie klientow, i zacznie szczerzyc zeby.
Jestes nastepnym ktory dal sie omamic "reklama i darmowym piwem". Ja tak to
nazywam.
Jesli cokolwiek rozumiesz z marketingu to dojdziesz do wniosku ze taka strategia
ma na celu zdobyc klienta, bo jakiz by mieli z tego interes.
"Patrzcie jacy jestesmy dla was dobrzy, darmowe rozmowy, internet, cuda bajery"
!!! To jest reklama !!!

> a ze zalozenie u nich telefonu trwa tylko
> kilka dni wiec wiekszosc ludzi ma teraz po dwie linie...

I za to naleza sie im brawa.

> A teraz najwazniejsze.... PDI (taki znany provider inetowy) tez ma linie w
> NETII wiec ......TAK internet za darmo !!! cudo !!! co prawda tylko do konca
> roku ale zawsze cos ;)))

No i o to Ci wlasnie chodzi. Tylko ten internet. Aby tylko byl darmowy, a moze
jeszcze placa ludziom za to ze korzystaja ?
A myslisz ze PDI nie placi slonych pieniedzy? Jasne ze tylko do konca roku.

Fuuuuj. Nie znosze takiej taniej naiwnej reklamy, pokazywania siebie na bialo a
innych czarno.
Fuj fuj.
Jak masz mozliwosc to wrzuc tu na grupe aktualna taryfe Netii.

Zapraszam do poczytania starszych postow pod tytulem "Precz z TPSA" na grupie
pl.ogloszenia.rozne Pierwszy pojawil sie dnia 15.07.1998 r.
Klient wytlumaczyl jak to jest naprawde i zatkal im usta.

Pozdrawiam

Remi