Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 16:16:16 MET DST

On Mon, 20 Jul 1998 07:49:51 GMT, Remi <jabucwol_at_friko6.onet.pl> wrote:

>Waldemar Mielczarek wrote:
[... wyciety zachwyt Waldemara nad NETIą i krytyka TP SA]

[... wyciete chlodne :-) spojrzenie Remiego]

>Jesli cokolwiek rozumiesz z marketingu to dojdziesz do wniosku ze taka strategia
>ma na celu zdobyc klienta, bo jakiz by mieli z tego interes.
>"Patrzcie jacy jestesmy dla was dobrzy, darmowe rozmowy, internet, cuda bajery"
>!!! To jest reklama !!!

Chcialbym tu dodac, ze podzielam w duzym stopniu poglad Remiego.
W uzasadnieniu podaje, co nastepuje;-) :

Otoz wyczytalem w gazecie (jakiejs, dosc dawno), ze NETIA bedzie
'robila' w Katowicach. Z trudnoscia znalazlem do nich telefon
(oczywiscie TelePsy). Po sporych trudach uzyskalem odpowiedz na miare
sporego geniusza, ze "wiem, ze nic nie wiem". Sprowadzalo sie to (przed
paru miesiacami) do konkluzji, ze jak zaczna cos naprawde robic w
Katowicach, to sie dowiem; bo beda ogloszenia, powstanie BOK, wtedy
zobaczymy. Tak, ze podzielam chlodny optymizm mego przedpiscy.
NB zlozylem w zeszlym roku wniosek o druga linie w TP SA ale odpowiedz
wszyscy znaja, wiec nie bede przynudzal. Mieszkam w K-cach, w sporej
dzielnicy, bo na Osiedlu Tysiaclecia.

Wniosek: bylbym bardzo, nadzwyczaj, ostrozny przed podpisaniem
sie pod subjectem.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA